Search

عرضه نوشیدنی پروبیوتیک گیاهی جدید توسط Lifeway Foods

شرکت Lifeway Foods اعلام کرد که جدیدترین خط تولید این شرکت، Plantiful، موفق به کسب بهترین مقام و جایزه از نمایشگاه EatingWell غرب در سال 2019 شده است. Plantiful، شامل یک خط تولید از محصولاتی در دسته نوشیدنی‌های پروبیوتیکی گیاهی است که با مواد تشکیل‌دهنده ارگانیک پروتئینی محصولات خود را تولید می‌کند.
خط جدید شامل تولید محصولات 100% عاری از لبنیات، گلوتن و سویا می‌باشد. این در حالی است که تقاضای مصرف‌کنندگان در حال افزایش بوده و در راستای جایگزین کردن بسیاری محصولات دیگر با محصولات لبنی، Lifeway با تولید یک محصول خوش‌طعم و پرطرفدار این نیاز مصرف‌کنندگان را پاسخ داده است که با به رسمیت شناختن هرچه سریع‌تر این محصول جزء دسته مواد غذایی که از امتیاز بالایی در رده تغذیه‌های سالم و ارگانیک قرار گرفته است، برخوردار می‌شود.
Lifeway در ماه مارس 2019 تولید محصول Plantiful را آغاز کرد. این محصول برای رده‌های سنی بزرگسالان و کودکان در چندین طعم هیجان‌انگیز از جمله وانیل نارگیل، توت فرنگی همراه با مخلوط سایر میوه‌ها و میوه‌های گرمسیری موجود است. Plantiful در بطری‌های دوتایی با ظرفیت 230گرمی یک نفره و بطری‌های بزگ‌تر 680 گرمی استفاده می‌شود که دارای 10 گونه گیاهی از پروبیوتیک و 10 گرم پروتئین در هر وعده می‌باشد که این محصول گزینه‌ای عالی برای افرادی است که به دنبال نوشیدنی‌های بهبود یافته برپایه مواد ارگانیک و گیاهی برای مصارفی نظیر زمان قبل و بعد از ورزش هستند.
منبع:
https://www.dairyfoods.com/articles/93499-lifeway-foods-introduces-vegan-probiotic-drinks#:~:text=Lifeway%20Foods%20Inc.%2C%20Morton%20Grove,in%20the%20category%2C%20Lifeway%20said