Search

دنیسکو-دوپونت

دنیسکو یک شرکت زیست فناوری مستقر در دانمارک است که در زمینه تولید مواد غذایی، آنزیم‌ها و سایر محصولات زیستی، و همچنین طیف گسترده‌ای از مواد دارویی فعالیت دارد. این شرکت در سال 1989 از ادغام دوکمپانی صنعتی دانمارک، شرکت Danish Sugar و Dansk Handels- og توسط کارل فردریک تیتگن به وجود آمد. مقر اصلی آن در کپنهاگ است که تقریباً 10هزار کارمند در بیش از 80 مکان در 40 کشور دارد. 9 ژانویه 2011، دوپونت اعلام كرد كه برای دستیابی به دنیسكو به توافق رسیده است. آغاز این کار به واسطه آرزوی دوپونت برای ” گسترش تولید مواد افزودنی غذایی و آنزیم‌های مورد استفاده در سوخت‌های زیستی” انگیزه داده شد. تجارت مواد اولیه غذایی و آنزیم‌ها با تلاش‌های مشابه قبلی در دوپونت به دو بخش تجاری تحت عنوان “تغذیه و سلامتی” و “بیوتکنولوژی صنعتی” تبدیل شدند.
تمرکز اصلی شرکت دوپونت خدمت‌رسانی به مصرف‌کنندگان خود از طریق مزایای علمی و نوآوری‌های پایدار است تا سبب شکوفایی آن‌ها شود. هدف از عرضه خدمات ضمن ارائه محصولات زیست محافظتی و درنظر گرفتن عواملی نظیر بهبود ویژگی‌های تغذیه‌ای و بهبود عطر، طعم، و بافت محصول همراه با بهترین صرفه اقتصادی و کمترین خسارت زیست‌محیطی می‌باشد. در DuPont، نوآوری‌هایی در مورد مواد غذایی و آشامیدنی، گزینه‌های سالم و پایداری را برای شما فراهم می‌کنند تا مصرف‌کنندگان در سراسر جهان بتوانند هر روز کالاهایی را مصرف کنند که آن‌ها را دوست دارند. این اقلام شامل: آلژینات، ضدمیکروب‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها، کاراگینان، بتائین، ژل سلولز، صمغ سلولز، کالچرهایی برای محصولاتی با پایه گیاهی، کالچرهای لبنی، فیبرهای رژیمی، امولسیفایرها، آنزیم‌های غذایی، صمغ گوار، صمغ ژلان، لستین، کالچرهای گوشتی، پکتین، مواد دارویی، پروبیوتیک‌ها، مواد پروتئینی، شیرین‌کننده‌ها و زانتان می‌باشند.
بینش کامل از خواسته‌های مصرف‌کننده، دانش بازار، تخصص فنی قوی، توانایی حل مسئله با اتکا به دامنه وسیع محصولاتDuPont Danisco، می‌تواند تضمین‌کننده بهترین راه‌حل برای شما باشد. برای چندین دهه Dupont – Danisco طیف گسترده‌ای از مواد اولیه با ویژگی‌های تغذیه‌ای بهبود یافته و هزینه مناسب‌تر را برای پاسخ به نیاز جهانی در زمینه مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، مکمل‌های غذایی، و مواد غذایی حیوانات فراهم کرده است. از طریق یک شبکه منسجم جهانی از دانشمندان و فناوری‌های مواد غذایی در DuPont، دامنه محصولات منحصر به فرد و گسترده Danisco® در تمامی مسیر و بخش‌های بازار پشتیبانی می‌شوند. طیف وسیعی از محصولات این شرکت می‌تواند شامل موارد زیر باشد: محصولات نانوایی، نوشیدنی‌ها، شیرینی‌جات، لبنیات، دسرهای منجمد، مواد گوشتی، غذاهای دریایی و طیور، روغن و چربی‌ها، و غذای حیوانات.
فعالیت‌های شرکت دنیسکو شامل دو بخش عمده مواد افزودنی و آنزیم‌های صنعتی می‌باشد. بخش مواد اولیه این شرکت ترکیباتی با پایه زیستی برای مواد غذایی و نوشیدنی‌ها تولید می‌کند که شامل محیط کشت و شیرین‌کننده‌ها می‌باشد.